Klubowe

Górnik ponownie w gronie najbardziej medialnych klubów Fortuna 1 Ligi

Górnik Łęczna ponownie wśród najbardziej medialnych klubów Fortuna 1 Ligi. W zestawieniu „Piłka w grze” prowadzonym przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów w miesiącu kwiecień bieżącego roku zielono-czarni zajęli piąte miejsce.

W marcu najwyżej medialnie w Fortuna I Lidze uplasowała się Arka Gdynia. Klub z Pomorza w kwietniu był drugim najlepiej punktującym zespołem na zapleczu Ekstraklasy i cały czas pozostawał w walce o awans do piłkarskiej elity. W przypadku pozycji medialnej większe znaczenie miał jednak awans gdynian do finału Pucharu Polski po wygranej w rzutach karnych z Piastem Gliwice. Na kolejnych miejscach znalazły się Korona Kielce i Widzew Łódź. Jedyna drużyna, która w kwietniu nie odniosła ligowej porażki – Sandecja Nowy Sącz – w rankingu medialności uplasowała się na siódmym miejscu.

„Piłka w grze”, dawniej „Polska Piłka” to cykliczna analiza prowadzona przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Uwzględnia medialność klubów Ekstraklasy, 1. ligi oraz polskich piłkarzy występujących w Premier League, Primera Division, Ligue 1, Serie A i pierwszej Bundeslidze. Proces analizy obejmuje ponad 1100 tytułów prasowych i wybrane strony internetowe. Ponadto analitycy sprawdzają popularność klubów Ekstraklasy w mediach społecznościowych (Facebook.com, Twitter.com, Youtube.com, Instagram.com, Wykop.pl) . Badanie prowadzone jest cyklicznie począwszy od 1 marca 2010 roku. Do tej pory wzięto pod uwagę już ponad 1,8 mln informacji.

PRESS-SERVICE Monitoring Mediów