Kupując pluszaka, sprawiasz uśmiech pacjentom Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Lublinie oraz podopiecznym okolicznych domów dziecka. O akcji Górnika Łęczna rozpisywały się media lokalne, ogólnopolskie, a nawet niderlandzkie. Misie kupili też kibice sc Heerenveen.
Nie ma co ukrywać. Inspiracją do tego projektu był niderlandzki klub sc Heerenveen. To jego kibice jako pierwsi na świecie wsparli zespół i podopiecznych fundacji KiKa kupując pluszowe misie. Inicjatywa Górnika Łęczna z wielu przyczyn różni się od tej, która powstała we Fryzji.
Chć z sc Heerenveen mamy wiele wspólnego. Swego czasu w tym klubie grał nasz Paweł Wojciechowski. Piłkarzy z Niderlandów i z Łęcznej ubiera ten sam partner technicznych – firma JAKO. A przede wszystkim Łączy nas Piłka i chęć pomagania.
#ChceMisiePomagać odbiło się szerokim echem. O akcji pisały i mówiły lokalne media – Radio Lublin, Dziennik Wschodni oraz Kurier Lubelski. Obiło się też w portalach branżowych takich jak Weszło Junior, Goal.com, 1 liga.org czy Piłkarski Biznes.
Z racji zaczerpniętej inspiracji o #ChceMisiePomagać pisały też media w Niderlandach. Kilka słów o projekcie napisał Leeuwarder Courant. Co ciekawe, to najstarsza gazeta codzienna w Holandii. Powstała już w 1752 roku, a miejscem jego wydawania jest Fryzja, czyli kraina geograficzna, w której znajduje się Heerenveen.
Niedźwiedzia akcja dotarła do Polski – podaje Leeuwarder Courant. „Dobrze jest inspirować się najlepszymi” – cytują dalej Pawła Wojciechowskiego. Były zawodnik sc Heerenveen – Paweł Wojciechowski za pośrednictwem Twittera informuje, że jego klub Górnik Łęczna również rozpoczął niedźwiedzią akcję – czytam dalej.
O akcji pisał też portal kibiców sc Heerenveen. Holenderski klub także okazał zainteresowanie projektem Górnika. Fani niderlandzkiego zespołu wyrazili wiele pochlebnych komentarzy. Holendrzy czynnie wsparli #ChceMisiePomagac. Już dziś możemy powiedzieć, że #MiśWojciech oraz #MiśBogdan polecą także poza granice Polski.
Pluszaki też nie leniuchują. #MiśWojciech i #MiśBogdan aktywnie wspierają Zielono-Czarnych. #PluszowaGrupaWyjazdowa była razem z zespołem na meczach Fortuna Pucharu Polski ze Ślęzą Wrocław oraz ligowym spotkaniu z Bruk-Betem Termalicą Nieciecza. Misie wspierały też kobiecy zespół GKS-u Górnik Łęczna podczas meczu UEFA Ligi Mistrzyń z ŻNK Split.
Myślisz sobie: #ChceMisiePomagać i jak to zrobić? Wejdź w ten link: bilety.gornik.leczna.pl/buy/Misiek, kup miśka, wybierz spośród dwóch miśków: mniejszego Wojciecha i większego Bogdana. Jeżeli chcesz sprawić radość bliskim – kliknij imię misia + wysyłka. Jeżeli chcesz wesprzeć akcję charytatywną – po prostu wybierz misia, a całą resztą zajmiemy się my 🙂
Koszt takiego pluszaka to 30 lub 50 zł w zależności od jego wielkości plus cena ewentualnej wysyłki. Parafrazując klasyka: radość drugiej osoby będzie bezcenna!
Kupując pluszaka, sprawiasz uśmiech pacjentom Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Lublinie oraz podopiecznym okolicznych domów dziecka. O akcji Górnika Łęczna rozpisywały się media lokalne, ogólnopolskie, a nawet niderlandzkie. Misie kupili też kibice sc Heerenveen.
Nie ma co ukrywać. Inspiracją do tego projektu był niderlandzki klub sc Heerenveen. To jego kibice jako pierwsi na świecie wsparli zespół i podopiecznych fundacji KiKa kupując pluszowe misie. Inicjatywa Górnika Łęczna z wielu przyczyn różni się od tej, która powstała we Fryzji.
Chć z sc Heerenveen mamy wiele wspólnego. Swego czasu w tym klubie grał nasz Paweł Wojciechowski. Piłkarzy z Niderlandów i z Łęcznej ubiera ten sam partner technicznych – firma JAKO. A przede wszystkim Łączy nas Piłka i chęć pomagania.
#ChceMisiePomagać odbiło się szerokim echem. O akcji pisały i mówiły lokalne media – Radio Lublin, Dziennik Wschodni oraz Kurier Lubelski. Obiło się też w portalach branżowych takich jak Weszło Junior, Goal.com, 1 liga.org czy Piłkarski Biznes.
Z racji zaczerpniętej inspiracji o #ChceMisiePomagać pisały też media w Niderlandach. Kilka słów o projekcie napisał Leeuwarder Courant. Co ciekawe, to najstarsza gazeta codzienna w Holandii. Powstała już w 1752 roku, a miejscem jego wydawania jest Fryzja, czyli kraina geograficzna, w której znajduje się Heerenveen.
Niedźwiedzia akcja dotarła do Polski – podaje Leeuwarder Courant. „Dobrze jest inspirować się najlepszymi” – cytują dalej Pawła Wojciechowskiego. Były zawodnik sc Heerenveen – Paweł Wojciechowski za pośrednictwem Twittera informuje, że jego klub Górnik Łęczna również rozpoczął niedźwiedzią akcję – czytam dalej.
O akcji pisał też portal kibiców sc Heerenveen. Holenderski klub także okazał zainteresowanie projektem Górnika. Fani niderlandzkiego zespołu wyrazili wiele pochlebnych komentarzy. Holendrzy czynnie wsparli #ChceMisiePomagac. Już dziś możemy powiedzieć, że #MiśWojciech oraz #MiśBogdan polecą także poza granice Polski.
Pluszaki też nie leniuchują. #MiśWojciech i #MiśBogdan aktywnie wspierają Zielono-Czarnych. #PluszowaGrupaWyjazdowa była razem z zespołem na meczach Fortuna Pucharu Polski ze Ślęzą Wrocław oraz ligowym spotkaniu z Bruk-Betem Termalicą Nieciecza. Misie wspierały też kobiecy zespół GKS-u Górnik Łęczna podczas meczu UEFA Ligi Mistrzyń z ŻNK Split.
Myślisz sobie: #ChceMisiePomagać i jak to zrobić? Wejdź w ten link: bilety.gornik.leczna.pl/buy/Misiek, kup miśka, wybierz spośród dwóch miśków: mniejszego Wojciecha i większego Bogdana. Jeżeli chcesz sprawić radość bliskim – kliknij imię misia + wysyłka. Jeżeli chcesz wesprzeć akcję charytatywną – po prostu wybierz misia, a całą resztą zajmiemy się my 🙂
Koszt takiego pluszaka to 30 lub 50 zł w zależności od jego wielkości plus cena ewentualnej wysyłki. Parafrazując klasyka: radość drugiej osoby będzie bezcenna!