Pierwsza Liga Piłkarska i Betclic z radością ogłaszają, iż począwszy od sezonu 2024/2025 rywalizacja w Betclic 1. Lidze toczyć się będzie o nowy, zaprojektowany z myślą o rozgrywkach puchar. Kibice będą mogli zobaczyć trofeum podczas trasy Betclic Trophy Tour, która 1 grudnia zawita do Łęcznej!
Nadrzędnym celem działań Pierwszej Ligi Piłkarskiej oraz Betclic – Sponsora Tytularnego 1. Ligi – jest nieustanne podnoszenie poziomu sportowego, organizacyjnego i marketingowego rozgrywek. Dlatego też PLP i Betclic z przyjemnością przedstawiają nowe trofeum, o które od sezonu 2024/2025 rywalizować będą drużyny występujące w Betclic 1. Lidze. To niezwykle istotny krok na drodze rozwoju i budowy indywidualnego charakteru rozgrywek.
Nowy puchar za wygranie Betclic 1. Ligi ma niespełna sześć kilogramów wagi i 70 centrymetrów wysokości. Został ręcznie wykonany ze stali szczotkowanej i składa się z dwóch wstęg i emblematu Pierwszej Ligi Piłkarskiej. Odpowiedzialna za stworzenie trofeum jest Grupa Glasso, która w przeszłości współpracowała m.in. z FIFA.
Oprócz trofeum za mistrzostwo, nowy kształty zyskały także patery wręczane wicemistrzowi Betclic 1. Ligi oraz zwycięzcy barażów o awans do PKO BP Ekstraklasy.
– Dzięki naszym partnerom stopniowo realizujemy projekty, które dotychczas pozostawały wyłącznie w strefie planów. Jesteśmy szczęśliwi, że razem ze sponsorem tytularnym, firmą Betclic, stworzyliśmy dedykowane trofea, o które będąwalczyć najlepsze pierwszoligowedrużyny – powiedział Marcin Janicki, prezes Pierwszej Ligi Piłkarskiej.
Betclic Trophy Tour – poczuj się jak mistrz i zobacz nowy puchar
Już w najbliższy piątek, meczem Wisła Kraków – Stal Rzeszów, rozpocznie się Betclic Trophy Tour – trasa pokazowa, w trakcie której kibice będą mogli zobaczyć nowe nagrody na własne oczy.
Oprócz trzech trofeów, w specjalnej ciężarówce Betclic na fanów czekać będzie stół z piłkarzykami, konsola do gier oraz inne atrakcje, w ramach których do wygrania będą m.in. bilety na mecze, piłki i inne gadżety.
Na fanów czekać będzie również specjalna strefa do malowania twarzy w klubowe barwy, aby w myśl zasady „kibicem się jest” dopingować ulubioną drużynę na sto procent.
– Wybraliśmy swój kurs w komunikacji marketingowej, dlatego po akcji z jacuzzi realizujemy kolejną, niestandardową aktywację sponsoringową. Chcielibyśmy, by hasło „kibicem się jest” fani kojarzyli z najlepszymi możliwymi doświadczeniami sportowymi, dlatego oprócz prezentacji pucharów zapewnimy im masę rozrywek. Niezwykle cieszymy się, że odwiedzimy dziewięć miast i serdecznie zapraszamy do strefy pucharowej wszystkich kibiców. Gwarantujemy podkręcenie przedmeczowej atmosfery! – powiedział Bartłomiej Płoskonka, country manager Betclic Polska.
Harmonogram Betclic Trophy Tour:
- 29 listopada – Ruch Chorzów – Odra Opole
- 30 listopada – Miedź Legnica – GKS Tychy
- 1 grudnia – Górnik Łęczna vs Stal Stalowa Wola
- 7 grudnia – GKS Tychy – Kotwica Kołobrzeg
- 8 grudnia – Wisła Płock – Warta Poznań
- 9 grudnia – ŁKS Łódź – Arka Gdynia