Klubowe

Górnik Łęczna wyróżniony przez Sportworking

Branżowy portal Sportworking docenił projekt #ChceMisieWymagać. Akcja charytatywna Zielono-Czarnych znalazła się w gronie takich marek Heineken, Budweiser oraz Red Bull. – Wyróżnienie cieszy, ale jeszcze bardziej cieszy fakt, że sprawiliśmy radość dzieciom – mówi prezes Górnika, Piotr Sadczuk.

Akcja Górnika Łęczna inspirowana holenderskim Heerenveen, o którym pisałem wyżej. Nic innowacyjnego nie mniej doceniam przełożenie zagranicznej inicjatywy na rynek polski. Jeśli ktoś chce powielać to i tak musi to zrobić dobrze. W Łęcznej się udało. Do spotu promocyjnego zaangażowali byłego zawodnika Heerenveen, a obecnie piłkarza Górnika Pawła Wojciechowskiego, a całej akcji towarzyszył bardzo trafiony haszhtag #ChceMisiePomagać.

Cały artykuł: https://sportworking.pl/najciekawsze-akcje-marketingu-sportowego-w-2020-roku/